تبليغات در ايران
در اين صفحه به موضوع تبليغات در ايران پرداخته خواهد شد

بادي اسپلش، يك محصولي است كه ميتواند رايحه خوبي را براي شما به ارمغان بياورد، بادي اسپلش ها ماندگاري كمتري نسبت به ادكلن و عطرها دارند ولي از اين رو با رايحه قوي برخوردار هستند و اين ويژگي آن‌ها را نسبت به عطر و ادكلن‌ها برتر مي‌كند. بادي اسپلش ها همواره يكي از پرطرفدارترين محصولات خوشبو كننده بدن هستند و امروزه مي‌توان براي خريد بادي اسپلش به راحتي از تمامي فروشگاه هاي اينترنتي آنها را خريداري كرد.

بادي اسپلش Body splash چيست؟

تازه ترين بادي محصولاتي كه وارد بازار شده‌اند و به زودي پرفروش شدند بادي اسپلش‌‌ها هستند ولي بيشتر افراد كار با آن را بلد نيستند و از كاربرد آن غافل هستند. بادي اسپلش‌ها اسپري‌هاي خوشبوكننده مخصوص بدن بوده كه نه عطر و نه ادكلن هستند، اما كاملا مايع و رقيق بوده‌اند. همچنين در تركيبات اين محصولات از آب، الكل و تركيبات طبيعي استفاده مي‌شود و همين موضوع آن‌ها را نسبت به عطر و ادكلن‌ها برتر نموده است. اين محصول دست كمي از ادكلن‌ ندارد، البته ناگفته نماند كه بادي اسپلش‌ها ماندگاري كمي دارند و زياد دوام نمي‌آورند. بادي اسپلش با رايحه‌هاي خوبي كه دارند به سرعت در ميان لوازم بهداشتي بانوان و حتي آقايان جاي مي‌گيرند.

تفاوت بين بادي اسپلش ،  بادي ميست ، عطر و اسپري در چيست ؟

عطرها و ادكلن‌ها داراي روغن معطري در تركيبات خود هستند كه باعث افزايش ماندگاري و دوام آن‌ها مي‌شود. اين در حالي است كه، بادي اسپلش‌ها داراي روغن‌هاي معطر نيستند و باعث مي‌شود زودتر پخش شوند ولي متاسفانه رايحه آن‌ها به سرعت محو شود.
به همين دليل ماندگاري بسيار كوتاه است كه استفاده از بادي اسپلش بر روي لباس توصيه نمي‌شود و براي استفاده و لذت بردن از رايحه آن بايد آن را مستقيم به پوست بدن بزنيم، در حالي كه ادكلن‌ها را مي‌توان براي بهره بردن طولاني‌مدت‌تر از بوي آنها، بدون دغدغه روي انواع لباس، اسپري كرد اما در صورت استفاده بر روي بدن ممكن است دچار حساسيت پوستي شويد يا به مرور زمان پوست شما خشك شود.
بادي اسپلش شبيه اسپري بدن است و اكثر ويژگي هاي اسپري بدن را دارا است ؛ منتها با اين تفاوت كه در ساخت آنها از گاز استفاده نشده و به صورت مايع بر روي پوست اسپري مي‌شوند و نسبت به ادكلن‌ها و عطر‌ها رايحه قوي‌تري دارند.

پيشرفت هاي بادي اسپلش

در گذشته، اكثر رايحه‌هاي بادي اسپلش‌ها با استفاده از رايحه گل‌هاي معطر توليد ميشده و با رشد فروش اين محصول در بازار ايران، شركت‌هاي داخلي بادي اسپلش‌هاي متنوع را عرضه كردند كه به سري اكليلي و درخشان يا بادي اسپلش با رايحه ادكلن‌هاي معروف مي‌توان اشاره كرد.
در نظر داشته باشيد اين محصولات مي‌توانند در برخي موارد، باعث تحريك پوست و بروز مشكلاتي براي شما شوند به همين دليل به افراد مبتلا به آسم و آلرژي يا بيماران تنفسي هم توصيه مي‌شود كه كاملا دور انواع محصولات آرايشي و بهداشتي معطر، از جمله بادي‌اسپلش‌ها را خط بكشند. اگر بعد از اولين نوبت‌هاي استفاده از بادي‌اسپلش دچار علائم حساسيت پوستي مانند قرمزي، خارش، تاول يا كهير شديد، بلافاصله استفاده از محصول را قطع و به پزشك مراجعه كنيد.

  • حواستان به اين نكته هم باشد كه به دليل اشتعال‌ زا بودن تركيبات موجود در بادي اسپلش‌ها، آنها را در محيط‌هاي گرم يا نزديك آتش و حرارت قرار ندهيد.
  • بادي اسپلش‌ها در دسترس كودكان قرار ندهيد، اسپري ناخواسته آن‌ها مي‌تواند باعث آسيب به چشم و پوست آن‌ها باشد.
  • بوي بادي‌اسپلش فقط حدود 45 تا 60 دقيقه روي بدن مي‌ماند. اگر دنبال ماندگاري بيشتر هستيد، بايد آن را هر 1 ساعت يك بار تمديد كنيد.
امتیاز:
بازدید:
برچسب: لوازم بهداشتي،
موضوع:
[ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۴۷:۲۰ ] [ مصطفي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی