تبليغات در ايران
در اين صفحه به موضوع تبليغات در ايران پرداخته خواهد شد

آرايش صورت از جمله كارهايي است كه بسياري از خانم‌ها از انجام آن لذت مي‌برند. آرايش صورت اين روزها دنياي بسيار گسترده‌اي دارد. دنيايي از محصولات بسيار متنوع كه هر يك كارايي مختص به خود را دارند. تنوعي بي نظير از انواع محصولات آرايشي و ابزارهاي آن. يكي از دلايل استفاده لوازم آرايش توسط خانم‌ها ايجاد تغيير و تنوع در چهره‌شان است. هر چند كه استفاده از لوازم آرايشي در ميان تمام خانم‌ها رايج نيست، اما تقريبا مي‌توان گفت اكثريت را شامل مي‌شود. امروزه تعداد برندهاي آرايشي نيز بسيار بيشمار است. برندهايي نوپا و يا با قدمت بالا كه هر يك محصولات خود را با تركيبات و ويژگي‌هايي منحصر به فرد در اختيار مصرف كنندگان خود مي‌گذارند.

توليد كنندگان لوازم آرايشي براي ساخت محصولات خود معيارهايي دارند، اما در سال‌هاي اخير يكي از مواردي كه در تصميم بسياري از خريداران موثر است، عدم استفاده از پارابن، سرب و همچنين تست حيواني در ساخت اين محصولات است.

نحوه تشخيص اصل بودن محصولات آرايشي

پيش از خريد هر نوع از لوازم آرايشي و اولين نكته‌اي كه بايد آن را در نظر گرفت، خريد از فروشگاه‌هاي معتبر و نام آشنا است. حتي اگر از فروشگاه‌هاي آنلاين قصد خريد لوازم آرايشي را داريد از اعتبار آن فروشگاه اينترنتي اطمينان حاصل كنيد. از ديگر مواردي كه در اين مسير مي‌توان به آن اشاره كرد :

  1. استفاده از تستر محصول
  2. توجه به بافت، بو و رنگ محصول
  3. توجه به ليبيل وزارت بهداشت

در ادامه به تعدادي از محبوب‌ترين لوازم آرايشي در ميان بانوان اشاره خواهيم .

پرايمر

يكي از محصولات آرايشي كه خصوصا در سال‌هاي اخير بسيار مورد توجه قرار گرفته و خانم‌هاي بسياري را ترغيب به استفاده كرده است، پرايمر صورت است. پرايمر در واقع به عنوان زيرساز آرايش مورد استفاده قرار مي‌گيرد. پرايمرها غالبا جنبه مراقبتي نيز دارند. پرايمر به شما كمك مي‌كند كه پوست خود را براي يك آرايش بي نقص آماده كنيد. استفاده از اين محصول كمك مي‌كند كه آرايش شما ثابت و يكدست باقي بماند و علاوه بر اين پوستي نرم و درخشان را براي شما به ارمغان مي‌آورد.

اگر شما جز آن دسته از افرادي هستيد كه اهل آرايش غليظ نيستيد مي‌توانيد از پرايمر به تنهايي نيز استفاده كنيد تا فقط پوست شما را يكدست نشان دهد. از ديگر مزاياي استفاده از اين محصول مي‌توان به خاصيت نرم كنندگي، ضد چروك بودن و روشن كنندگي پوست اشاره كرد. با اين حال تمامي پرايمرها قطعا اين خواص را نداشته و به هنگام خريد بايد به تركيبات و ويژگي‌هايي كه محصول انتخابيتان دارد توجه كنيد.

پرايمرها هم به صورت بي رنگ و هم رنگي توليد مي‌شوند. اگر از پرايمر رنگي استفاده مي‌كنيد به تناژهاي آن و اثري كه بر روي پوستتان مي‌گذارد دقت كنيد. پرايمرها به صورت چند رنگ، زرد، سبز، بنفش، صورتي و بي رنگ هستند كه هر يك كاربرد مختص به خود را دارند. اگر پوستي چرب داريد بهتر است از پرايمرهايي با خاصيت مات كنندگي استفاده كنيد.

پيش از استفاده از پرايمر پوست خود را كامل بشوييد. مطمئن شويد كه هيچگونه آلودگي و يا مواد آرايشي بر روي صورتتان نباشد. پس از خشك شدن كامل صورتتان مقداري از پرايمر را بر روي پوست خود گذاشته و با حركات دوراني آن را پخش كنيد. اگر پرايمر شما خاصيت مرطوب كنندگي ندارد بهتر است پيش از استفاده از پرايمر از مرطوب كننده‌اي ملايم استفاده كنيد. حالا پوست شما براي يك آرايش بي نقص آماده است!

هايلايتر

هايلايتر از جمله محصولات آرايشي موجود در بازار است كه برجسته كننده و درخشان كننده قسمت‌هايي از صورت است كه مي‌خواهيد نمايان‌تر ديده شوند. در واقع هايلايتر موجب مي‌شود صورت شما شاداب‌تر به نظر برسد اما عدم استفاده از آن نقصي در چهره شما ايجاد نمي‌كند.

هايلايتر در انواع كرمي، مايع و پودري در دسترس است. حداي از اين انتخاب رنگ هايلايتر بستگي به رنگ پوست شما دارد تا پس از استفاده بهترين نتيجه را بگيريد. استخوان گونه، استخوان ابرو، وسط پيشاني، گوشه‌هاي داخلي چشم، بيني و مركز پلك از جمله قسمت‌هايي است كه هايلايت مي‌شود.

براي استفاده از پرايمر پيش از هر چيز پوست صورت خود را به خوبي شسته و خشك كنيد. پس از آن مي‌توانيد از يك مرطوب كننده سبك و پرايمر استفاده كنيد. اكنون صورت شما براي استفاده از هايلايتر آماده است.

كرم پودر

گرم پودر از جمله محصولات آرايشي پركاربرد در ميان خانم‌هاست. هر چند كه در گذشته از كرم پودر براي پوشش عيوب پوست و يكدست نشان دادن آن استفاده مي‌شد و اين روزها پرايمر اين نقش را به خوبي برايتان ايفا مي‌كند اما كرم پودر همچنان جز محصولات آرايشي پر كاربرد بوده و مورد استفاده قرار مي‌گيرد. كرم پودر نيز همانند پرايمر به عنوان زير ساز آرايش استفاده مي‌شود و انواع مختلفي مانند فون مايع، كرم پودر فشرده و پن استيك دارند.

كرم پودرها داراي تناژهاي مختلفي هستند كه شما با توجه به رنگ و نوع پوستتان مي‌توانيد بهترين گزينه را انتخاب كنيد. مي‌توانيد كرم پودر را پس از استفاده از مرطوب كننده بر روي پوست خود اعمال كنيد. براي نتيجه دهي بيشتر بهتر است كرم پودر را با استفاده از انگشتان بر روي پوست پخش كنيد. اگر مي‌خواهيد پوشش‌دهي آن بيشتر شود مي‌توانيد از پد و يا اسفنج مناسب استفاده كنيد.

رژ لب

رژ لب يكي از محصولات آرايشي است كه به جرات مي‌توان گفت پر طرفدارترين محصول در ميان بانوان است. رژ لب‌ها از جمله محصولاتي هستند كه حتي اگر به تنهايي استفاده شوند هم تاثير بسيار زيادي بر چهره فرد مي‌گذارند. رژ لب انواع گوناگوني دارد. رژ لب‌هاي مايع، جامد جز دسته بندي اصلي اين محصول هستند اما شايد بتوان انواع تينت، بالم لب و مداد لب را نيز جزئي از آن محسوب كرد. رژ لب‌ها از جمله محصولات آرايشي هستند كه طيف بسيار گسترده‌اي از رنگ‌ها را شامل مي‌شوند. با اين همه توجه به رنگ پوست قطعا در انتخاب بهترين رنگ اثرگذار است. استفاده از رژلب‌هاي فاقد مواد شيميايي مضر نيز پيشنهاد ما به شماست.

پنكك

اگر بخواهيم از يكي ديگر از محصولات آرايشي محبوب و پر طرفدار نام ببريم، آن محصول قطعا پنكيك است. پنكيك نه تنها لكه‌ها و برخي عيوب پوست را مي‌پوشاند بلكه به ماندگاري كرم پودر نيز كمك مي‌كند. پنكيك‌ها با توجه به نوع پوست به سه دسته مناسب پوست خشك، معمولي و چرب تقسيم بندي مي‌شوند. پيش از خريد پنكيك حتما به نوع آن و رنگي كه دارد توجه كنيد. پنكك نيز مانند كرم پودر داراي تناژهاي رنگي متفاوتي است كه شما مي‌توانيد با توجه به رنگ پوستتان بهترين گزينه را انتخاب كنيد. پيش از استفاده از پنكيك بهتر است از يك مرطوب كننده استفاده كنيد، استفاده از مرطوب كننده بر روي ماندگاري و يكدستي پنكيك روي پوستتان كمك مي‌كند.

در پايان

استفاده از محصولات آرايشي هر چند كه در ميان خانم‌ها بسيار رواج دارد اما الزامي به استفاده تك تك از اين محصولات نيست. با اين حال اگر دوست داريد كه يك آرايش روزانه بي نقص و ماندگار داشته باشيد استفاده از هر يك از اين محصولات پرطرفدار مي‌تواند بسيار كمك كننده باشد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۱۴:۱۷ ] [ مصطفي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی